فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

جامع ترین فروشگاه عرضه محصولات خانگی با برند ایرانی در کشور
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

جامع ترین فروشگاه عرضه محصولات خانگی با برند ایرانی در کشور

نکات مهمی که باید هنگام خرید بهترین پلوپز به آنها توجه کنید !!!

راهنمای خرید بهترین مارک پلوپز

آشپزی کردن و پخت غذا جزء آن دسته از کارهایی است که باید وقت زیادی را در آشپزخانه صرف آن کنید و امروزه با افزایش اشتغال خانم ها و زندگی سرعتی و ماشینی دیگر زمان کافی برای آشپزی وجود ندارد. لوازم خانگی مانند زودپزهای برقی، غذاسازها و پلوپزها همیشه به نوعی مهمان آشپزخانه ها بوده اند و کمک بسیار زیادی به آشپز می کنند. یکی از کاربردی ترین لوازم پخت و پز که تقریبا تمام خانواده ها در آشپزخانه از این وسیله استفاده می کنند پلوپز می باشد. ما در این متن نکات مهمی را برای خرید بهترین پلوپز بذکر می کنیم که می تواند به شما کمک کند. همانطور که می دانید برنج یکی از پرمصرف ترین غذاهای ایرانی به حساب می آید و پای ثابت تمام سفره های ایرانی است.

شاید با خود بگویید پخت برنج بسیار کار ساده ای است و اصلا نیازی به خرید پلوپز نیست اما باید توجه کنید که تنوع برنج در بازار بسیار زیاد است. برخی اوقات تنها با کمی جوشیدن بیشتر، برنج شما به خمیر تبدیل می شود و شکل خود را از دست می دهد. خرید یک دستگاه که به شما کمک کند برنج تان را به بهترین نحو بپزید بسیار اهمیت دارد. اگر قصد خرید بهترین مارک پلوپز را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا آخر این مقاله با  فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا همراه باشید.

چه نوع پلوپزی را بخریم؟

برای خرید هر محصولی به خصوص لوازم برقی منزل باید به نکات زیادی توجه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. چون پلوپز نیز یک وسیله برقی به حساب می آید و تنوع زیادی در بازار دارد برخی از افراد در خرید پلوپز دچار مشکل می شوند. با توجه به بسیاری از نکات مانند اندازه، جنس کاسه، امکانات و قابلیت های پلوپز، اقلام همراه، قیمت و … می توانید یک پلوپز را بررسی کنید و در صورت مطابقت با نیازهای شما آن را خریداری نمایید. ما در ادامه این متن مهم ترین معیارهایی را که باید هنگام خرید پلوپز به آن ها توجه کنید بیان می کنیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین و مناسب ترین مدل را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.

اندازه و گنجایش پلوپز را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید

یکی از مهم ترین نکات برای خرید یک پلوپز با کیفیت انتخاب اندازه و سایز آن است و شما باید با توجه به تعداد افراد خانواده ی خود پلوپز بخرید. پلوپزها در اندازه های مختلف ۱ لیتری الی ۷ لیتری در بازار موجود هستند و ین شما هستید که اندازه پلوپز را تعیین می کنید. برخی از افراد با خود فکر می کنند که اندازه بزرگتر بهتر است و چرا پلوپز کوچک بخریم در حالی که اینطور نیست. باید به این نکته توجه کنید پلوپزهای بزرگتر مصرف انرژی بالاتری دارند و باید پول برق بیشتری را پرداخت کنید. جدا از این نکته پلوپزهایی که گنجایش بزرگتری دارند از قیمت بسیار بیشتری برخوردار هستند و شما باید بودجه بیشتری را صرف خرید آن ها کنید. یک پلوپز ۱ لیتری برای پخت برنج ۵ نفر کاملا مناسب است و به شما توصیه می کنیم از خرید پلوپزهای بزرگ برای خانوادهای کم جمعیت خودداری کنید.

جنس ظرف داخلی پلوپز را بررسی کنید

ظرف داخلی پلوپز از مهم ترین اجزای یک دستگاه پلوپز برقی است و شما باید به آن توجه ویژه ای کنید. این ظرف ها از جنس های مختلفی تولید می شود اما اگر شما به دنبال خرید بهترین و با کیفیت ترین پلوپز هستید سعی کنید جنس تفلون را انتخاب کنید. ظرف های تفلون باعث می شوند برنج به آن ها نچسبد و خیلی راحت هم شسته می شوند. در نتیجه خرید پلوپز با ظرف تفلون از بهترین گزینه ها به حساب می آید اما این بدین معنا نیست که جنس های دیگر از کیفیت خوبی برخوردار نیستند.

پلوپز تک کاره یا چند کاره لازم دارید

همانطور که در بالا اشاره کردیم پلوپزها انواع مختلفی دارند و شما باید قبل از خرید بدانید که به پلوپز تک کاره نیاز دارید یا به پلوپزهای چند کاره.  اگر در آشپزخانه ی خود دستگاه های دیگر مانند آرام پز، زودپز و … دارید دیگر نیازی به خرید پلوپز چند کاره ندارید. پلوپز های چندکاره از لحاظ قیمت گران تر از پلوپزهای تک کاره هستند اما باید به این نکته هم توجه کنید که از لحاظ امکانات نیز با همدیگر تفاوت دارند. خرید پلوپزهای چندکاره برای افرادی که تازه عروس هستند بسیار پیشنهاد می شود زیرا دیگر نیازی به خرید چند دستگاه مختلف ندارند.

خرید پلوپزهای هوشمند

جدیدترین نوع پلوپز های موجود در بازار از نوع هوشمند می باشد به این صورت که در هنگام پختن برنج، دمای پلوپز را تغییر می‌دهند. این نوع پلوپز ها دارای سنسور دمای داخلی هستند که به شما این اطمینان را می دهد که طعم برنج شما عالی خواهد شد و تغییر نمی کند. با استفاده از پلوپز هوشمند  پخت‌وپز آهسته، تفت دادن، بخارپز کردن و.. را می توانید به راحتی انجام دهید.

نمایشگر پلوپز چگونه است؟

پلوپزهای موجود در بازار از لحاظ نمایشگر به دو دسته کلی تقسیم می شوند. برخی از پلوپزها برای روشن کردن به دارای یک ولوم دستی هستند که کار با آن ها بسیار راحت است و از پرفروش ترین پلوپزهای موجود در بازار هستند.  برخی دیگر از مدل های پلوپز مجهز به صفحه نمایش دیجیتالی هستند که روی آن می توانید تایمر را فعال کنید. اگر در طول هفته چندین بار از پلوپز استفاده می کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم پلوپزی را خریداری کنید که مجهز به تایمر باشد.با استفاده از تایمر می توانید زمان مورد نیاز را برای پخت برنج تنظیم کنید و با خیال راحت به کارهای دیگر خود بپردازید. پلوپزهایی که دارای صفحه نمایش دیجیتالی هستند معمولا چندکاره می باشند زیرا قابلیت تبدیل به آرام پز، زودپز، پخت کیک و … را دارند. امروزه مدل های جدیدی وارد بازار شده اند که می توانید زمان مناسبی را برای گرم کردن محصول در نظر بگیرید تا در زمان مصرف برنج گرم باشد.

رنگ پلوپز را انتخاب کنید

شاید با خود بگویید رنگ محصول چیز خاصی نیست و هر رنگی که دوست دارید می توانید انتخاب کنید اما اینطور نیست. پلوپز چون یک وسیله برقی برای پخت و پز است معمولا بدنه ی آن گرم می شود پس باید رنگی را انتخاب کنید که با دمای داغ زیاد آسیب نبیند. اگر در طول هفته چندین بار از پلوپزتان استفاده می کنید بهتر است رنگ های تیره را انتخاب کنید. پلوپزهایی که رنگ بدنه ی آن ها روشن یا سفید است ممکن است در طولانی مدت رنگ آن ها تغییر کنید و یا لکه دار شود. اگر دوست ندارید این اتفاق برای شما بیفتد به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که پلوپزهایی را خریداری نمایید که بدنه ی آن ها از استیل است.

قیمت پلوپز ها را بررسی کنید

مطمئنا همه ی ما قبل از خرید لوازم برقی آشپزخانه اولین نکته ای که به آن توجه می کنیم قیمت محصولات است. قیمت پلوپز با توجه به امکانات و قابلیت هایی که دارد متغییر است و شما باید بدانید مناسب ترین مدل برای نیازهای شما کدام است. پلوپزهای تک کاره با قابلیت تنظیم ولومی از لحاظ قیمت ارزانتر از پلوپزهای چند کاره با صفحه نمایش دیجیتالی هستند. شما عزیزان قبل از اینکه به فروشگاه لوازم خانگی بروید باید مقدار بودجه ای را برای خرید پلوپز تعیین کنید. با توجه به مقدار بودجه ای که در نظر دارید و امکاناتی که در بالا ذکر کردیم سعی کنید بهترین و مناسب ترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

جنس بدنه پلوپز را بررسی کنید

جنس بدنه لوازم برقی یکی از مهم ترین فاکتورها در هنگام خرید می باشد. پلوپز نیز چون برای پخت غذا می باشد باید از جنس خوبی برخوردار باشد. شما باید پلوپزی را انتخاب کنید که بدنه ی آن در اثر حرارت و گرما داغ نشود. کیفیت پخت برنج و شستشوی محصول رابطه مستقیمی با جنس بدنه پلوپز دارد به همین دلیل شما باید پلوپزی با جنس بدنه با کیفیت انتخاب کنید. برای اینکه بدانید جنس بدنه پلوپز قابل قبول است یا خیر به این نکته توجه کنید که فضای بیرونی پلوپز در هنگام کار نباید بیش از حد گرم شود.

قابلیت درست کردن ته دیگ دارد یا خیر

بسیاری از پلوپزهای موجود در بازار قابلیت درست کردن ته دیگ را دارند اما برای اینکه مطمئن بشید در هنگام خرید از فروشنده سوال کنید. اگر درست کردن ته دیگ برای شما اهمیت دارد حتما به این قابلیت هم توجه ویژه ای کنید تا بعد از خرید پلوپز دچار پشیمانی نشوید.

حجم ظرف پلوپز

از مهم ترین نکات هنگام خرید پلوپز توجه به ظرفیت آن است زیرا با توجه به نیاز خود باید محصول را خریدرای کنید. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که مهمانی های زیادی می دهید و میزان غذایی که بتید درست کنید داری حجم زیادی است پلوپزی با ظرفیت بالا خریدرای کنید. در غیر این صورت می توانید پلوپزی با ظرفیت مناس خانواده خود خریداری کنید. پلوپز ها را می توانید در سایز های تک نفره، دو نفره، چهار نفره و… خریدای کنید.

وجود امکاناتی چون تایمر و برنامه پخت متنوع

اگر انتخاب شما پلوپز های چند کاره است به این تکته توجه کنید که پلوپز چند کاره خریداری کنید تا بتوانید چندین نوع غذا را با ان تهیه کنید. مدل هایی که جدیدا وارد بازا رشد هاند می توانند تا ۱۶ نوع غدا را اماده کنند. پلوپز های داری تایمر بهترین گزین هستند تا هر نوع غذایی را می خوتهید با زمان دقیق آماده کنید. با وجود تایمر می توانید هر زمان که د رمنزل نبودید یا اینکه فراموش کردید آن را خاموش کنید به طور اتوماتیک قطع شود.

پرفروش ترین مارک های پلوپز موجود در بازار

شما عزیزان با توجه به نکات بالا باید سعی کنید پلوپزی را انتخاب کنید که از ویژگی های بالا برخوردار باشد. تعدادی از برندهای معتبر که امروزه در زمینه تولید پلوپز بسیار موفق هستند می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد