فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

جامع ترین فروشگاه عرضه محصولات خانگی با برند ایرانی در کشور
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

جامع ترین فروشگاه عرضه محصولات خانگی با برند ایرانی در کشور

معرفی کامل جاروبرقی سطلی

معرفی جاروبرقی سطلی


جاروبرقی یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین لوازم هر خانه ای می باشد و امروزه به بخش جدانشدنی خانه های ایرانی تبدیل شده است. با توجه به کاربرد فراوان و تقاضای زیادی که این وسیله برقی دارد در طول سالیان گذشته انواع مدل جاروبرقی وارد بازار شده است. جاروبرقی های سطلی یکی از پرطرفدارترین نوع جاروبرقی ها می باشند و فروش زیادی در بازار دارند. با مخزن بزرگ و قدرت موتور عالی که دارند می توانند انواع آلودگی را در کوتاه ترین زمان تمیز کنند. این مدل از جاروبرقی ها چون هم کاربرد خانگی و هم صنعتی دارند بسیار محبوب هستند و به صورت طولانی مدت و بدون تمیز کردن مخزن آشغال می توانید از آن ها استفاده کنید. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید این مدل دارای یک سطل بزرگ است که همان مخزن جاروبرقی می باشد. چرخ های بزرگ و روانی دارند که به راحتی در هر فضایی جابجا می شوند و به دلیل جنس بدنه آن ها وزن سبکی دارند. 

جاروبرقی سطلی مدلی از جاروبرقی است که شکل استوانه ای دارد و مخزن بزرگی نیز دارد. این مدلها بر خلاف جاروبرقی های معمولی و خانگی به دلیل مخزن سطل مانند حالت ایستاده دارند به همین دلیل به آنها جاروبرقی سطلی می گویند. بیشتر از این جاروبرقی ها برای کارهای صنعتی استفاده می کنند و اگر به کارواش رفته باشید از این مدل ها حتما دیده اید. با این حال امروزه مدلهای خانگی جاروبرقی سطلی نیز در بازار موجود است و به فروش می رسد. قیمت جاروبرقی های سطلی در مقایسه با جاروبرقی های معمولی و خانگی مناسب تر است و از امکانات بیشتری نیز برخوردار هستند. اگر قصد خرید بهترین مارک جاروبرقی سطلی را دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا آخر این مقاله با فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا همراه باشید.

تفاوت جاروبرقی سطلی با جاروبرقی های معمولی

به احتمال زیاد در هنگام خرید جاروبرقی این سوال که جاروبرقی سطلی چه تفاوتی با جاروبرقی معمولی دارد برای شما پیش می آید. شاید پیش خود فکر کنید جاروبرقی های معمولی طراحی زیباتری دارند و چرا جاروبرقی های سطلی بخریم. امکانات فوق العاده و مزایای جاروبرقی سطلی از مهم ترین فاکتورهایی است که باعث شده ما خرید جاروبرقی سطلی را به شما پیشنهاد کنیم. جاروبرقی های سطلی هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ کیفیت و امکانات با جاروبرقی های دیگر تفاوت دارند. در این قسمت از مقاله ی راهنمای خرید جاروبرقی سطلی تعدادی از تفاوت های این دو مدل را با هم بررسی می کنیم تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

توان موتور و قدرت مکش بالا

یکی از مهم ترین قسمت های جاروبرقی موتور آن است زیرا به طور کلی جاروبرقی ها را از لحاظ توان و قدرت مکش با همدیگر مقایسه می کنند. هر چقدر توان موتور جاروبرقی بیشتر باشد قدرت مکش آن نیز بالاتر است و میتوان خیلی سریع تر محیط را نظافت کرد. از دلایل محبوب بودن جاروبرقی های سطلی همین قدرت موتور می باشد و در مقایسه با جاروبرقی های معمولی قدرت مکش بیشتری دارند. این قدرت و مکش بالا باعث شده که بتوان از آن استفاده های زیادی کرد و به دلیل کاربردهایی که دارد پرفروش باشد. البته به این نکته نیز توجه کنید که قدرت جاروبرقی های خانگی در مقایسه با جاروبرقی های صنعتی کمتر است زیرا در خانه ها جاروبرقی ها به قدرت مکش بالا نیاز ندارند. در هنگام خرید جاروبرقی سطلی به قدرت واقعی موتور بسیار توجه کنید و سعی کنید با توجه به نیاز خود مناسب ترین مدل را انتخاب کنید.

مخزن سطلی بزرگ

قطعه ی دیگری که در جاروبرقی بسیار مهم است ابعاد و گنجایش مخزن است. همانطور که از نام جاروبرقی های سطلی پیداست مخزن آن ها بسیار بزرگ است و سطلی هستند. مزیتی که مخزن های بزرگ دارند این است که به صورت طولانی مدت و بدون تخلیه آشغال می توانید از آن ها استفاده کنید. البته ابعاد مخزن ها نیز با همدیگر تفاوت دارند و شما باید با توجه به محیط نظافت خود بهترین مدل را خریداری کنید. برای مثال اگر شما خانه ای با مساحت کم دارید جاروبرقی سطلی با مخزن کوچک انتخاب کنید و نیازی به خرید جاروبرقی با مخزن بزرگ ندارید. خرید جاروبرقی با مخزن بزرگ برای محیط های کوچک تنها هزینه های شما را افزایش می دهد و همچنین خرید جاروبرقی های سطلی با مخزن کوچک برای فضاهای بزرگ پاسخگو نخواهد بود. پس حتما با توجه به فضای خودتان جاروبرقی را انتخاب کنید زیرا در غیر اینصورت مجبور می شوید مخزن را خیلی زود تخلیه کنید.

چرخ های بزرگ و روان

از دیگر ویژگی هایی که جاروبرقی های سطلی دارند و جزء تفاوت های جاروهای سطلی و معمولی محسوب می شوند چرخ های بزرگ و روان مدل های سطلی است. این دستگاه دارای چهار چرخ بزرگ برای حرکت آسان است. به دلیل شکل این چرخ ها می تواند روی هر فضایی به راحتی حرکت کند. تقریبا همه ی مدل ها دارای یک گیره در قسمت پشت دستگاه برای جمع کردن سیم برق هستند که باعث می شود سیم دستگاه در جایی گیر نکند. همچنین در قسمت بالایی جاروبرقی یک دستگیره تعبیه شده است که می توانید به راحتی ان را جابجا کنید. به طور کلی جاروبرقی های سطلی برای نظافت فضاهای بزرگ مانند اداره ها، کارخانه ها و … بسیار مممناسب می باشند.

اندازه مناسب سیم جاروبرقی

داشتن یک سیم بلند در جارو برقی می تواند یک مزیت بزرگ باشد زیرا کار را برای شما راحت ترکرده و با خیال راحت می توانید جارو برقی را به طرف که بخواهید ببرید. اگر سیم جارو برق یکوتاه باشد باید هر بار جارو کشیدن یک محیط آن را برداشته و به جای دیگه ای ببرید که این کار شما را سخت کرده و بعد از مدتی میل کار کردن با آن جارو را از دست می دهید. سیم بلند جارو برقی باعث روند بهتر جارو کردن می شود و می توانید خیلی راحت هر نقطه را که بخواهید تمیز کنید. جارو برقی های سطلی با دارا بودن این ویزگی یکی از بهترین مدل های موجود در بازار است. از این جارو برقی می توانید برای تمیز کردن خانه‌ هایی که متراژ بالا دارند و نقاط دور از دسترس هستند دارای یک سیم بلند به طول ۶ متر طول می باشند.

لوازم جانبی جارو برقی سطلی

جارو برقی های با کیفیت دارای لوازم جانبی های مختلفی هستند که کار را برای شما آسان تر می کنند و اگر در هر صورتی یکی ا زلوازم جانبی های جارو برقی گم یا خراب شود می توانید از ان ها بهره ببرید. این لوازم جانبی ها عبارتند از  برس کفپوش، برس اثاثه، ابزار تمیز کردن درز و شیار‌ها.  جارو برقی های سطلی دارای لوازم جانبی های زیادی هستند که هر کدام برای یک کاری مناسب هستند.

تفاوت جاروبرقی سطلی با جاروبرقی های معمولی

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد